piątek, 28 listopada 2014

Witajcie!

Jakiś czas nie pisałam, bo chwilowo nie mam internetu w domu a poza tym dużo pracuje. No i Piotrek dostał staż w Niemczech więc pojechał już do Polski. Od poniedziałku zaczyna i będzie tam trzy miesiące. Ja w pracy robię coraz trudniejsze rzeczy i jestem naprawdę dumna, że mi się to udaje. Pracowanie nad rzeczami których nie widać gołym okiem jest naprawdę ciężkie i chyba bez lat szycia, wyszywania i robienia koralików nie miałam bym tak sprawnych rąk. Ponieważ przygotowałam wszystkie próbki dzisiaj będę przeprowadzać eksperyment, jak coś pęknie to dwa dni pracy zmarnowane także trzymajcie kciuki.

:*

2 komentarze:

  1. To trzymamy kciuki!!!
    MiT

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszyscy trzymamy kciuki - Aubrieta, Vislav, Vega i Hakurio też
    uściski A&V

    OdpowiedzUsuń