wtorek, 17 sierpnia 2010

Badania lekarskie

Wczoraj odbyłam badania lekarskie, wszystkie badania były standardowe, ale do żadnego lekarz nie kazał mi sie rozebrać. Osłuchiwał mnie w ubraniu, a do rentgena dostałam specjalną bluzkę więc też byłam ubrana.
A dziś zostałam oficjalnie wpisana na listę doktorantów na Nanyang Technological University :)
Z profesorem tylko się przywitałam bo nie miał czasu, mieliśmy porozmawiać po południu więc czekałam do 17.30 po czym zadzwonił z przeprosinami, że dzisiaj jednak nie da rady, ale jutro jedziemy do instytutu dziewczyny z którą wcześniej pracowałam, aby zapoznać się z jej szefem i omówić kolejne możliwości wspópracy.
Wczoraj pochwaliłam pogodę, że nie jest tak gorąco i trochę pada, więc dzisiaj do 14 było tak gorąco, że ciężko było wytrzymać a potem zaczeło straszliwie lać i leje do tej pory.
Ponieważ cały dzień spędziłam na uczelni nie ma żadnych nowych zdjęć, może jutro się uda.

Całuję.

2 komentarze:

  1. Hej!
    Karola - uściski i gratulacje, odwaliłaś kawał dobrej roboty.
    Rok/dwa lata temu do głowy by mi nie przyszło, że będziesz robić doktorat na NTU w Singapurze.
    Wszystkie moje dziewczyny jesteście super!!!! aż brak słów.
    Ściskam gorąco
    tatko Vislav

    OdpowiedzUsuń
  2. Nooo popieram, wszyscy jesteśmy z Ciebie dumni!:)

    OdpowiedzUsuń