niedziela, 11 stycznia 2015

Summer is back!

Witajcie!
Niesamowite jest jak tutaj w ciągu jednego dnia może się zmienić pogoda. Jeszcze kilka dni temu padał śnieg a ja zamarzałam w domu i w pracy. A dzisiaj pięknie świeci słońce, aż było mi za gorąco. 
Najpierw chciałam wam pokazać jakie mam piękne widoki z balkonu, który ciągnie się do o koła mieszkania. Widoki są przepiękne, bardzo się cieszę że znalazłam mieszkanie w tym miejscu a nie centru miasta.




Większość dzisiejszego dnia spędziłam na plaży, trochę ludzi się kąpało co wygląda nieziemsko przy ośnieżonych szczytach w oddali. Oczywiście nawiązałam trochę nowych znajomości, tym razem średnia wieku była trochę niższa, ale i tak najśmieszniej było z panami poniżej :P



Dla mnie woda była trochę za zimna, ale pogoda była idealna żeby pospacerować i poleżeć :)
















4 komentarze:

  1. Pięknie, widać że cieplutko . Ale na Podhalu też wiosennie, prawie 10 na +. Widze że mieszkasz gdzieś w rejonie elektrowni? Pozdrawiam Aśka

    OdpowiedzUsuń
  2. Cha, cha, cha, umiesz już coś po Grecku ?:)).

    OdpowiedzUsuń
  3. Do elektrowni mam daleko, mieszkam niedaleko hotelu o którym pisałaś. Niestety widać ją z mojego balkonu i zawsze wcina się na zdjęcia z plaży :p
    Z Greckiego nauczyłam się tylko podstawowych słów, jak dzień dobry czy dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Supcio! I jakie ładne plecy :)
    M

    OdpowiedzUsuń