poniedziałek, 19 stycznia 2015

Market

W tą sobotę wreszcie dotarłam na market, gdzie przyjeżdżają rolnicy i sprzedają swoje warzywa, owoce i przetwory. Już od dłuższego czasu szukałam tego miejsca, a nigdzie w internecie nie mogłam znaleźć dokładnego opisu gdzie jest. Zaprowadzili mnie nowi znajomi z pracy, a są trzej chłopacy z Indii. Market znajduje się po za centrum miasta i jest ukryty pomiędzy blokami. Atmosfera jest super, wszyscy są bardzo mili i tłumaczą jak mogą co jest co. Dostałam nawet ziemniaki za darmo, bo jak Pan zobaczył że nałożyłam tylko kilka to powiedział żebym sobie wzięła. A ziemniaki nakładali prosto z wozu i pracował przy tym dziadek, syn i wnuczek. Fajnie jest kupować warzywa od osoby, która włożyła w to swoją pracę i serce, a do tego wyhodowała wszystko ekologicznie, a nie od wielkiej korporacji.


















Na koniec zdjęcie części tego co kupiłam i chyba nie muszę mówić, że wszystko jest pyszne :)

5 komentarzy:

  1. Aaaaaleee super!
    Zazdrościmy 100%
    M i T

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy najbliższy samolot na Kretę !? Ja też chcę spróbować !

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :) gdzie ten targ się dokładnie znajduje? i w jakie dni się odbywa. Jeśli będziemy ponownie na Krecie, koniecznie muszę tam zajrzeć :)! Zazdroszcze tych smakołyków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam samoloty latają codziennie :P A market jest na drodze z Liberty Square do Knossos. Idzie się jakieś 10 min i trzeba skręcić w lewo i wejść między budynki. Niestety lepiej nie umiem tego opisać, ale wystarczy pójść w tym kierunku i ktoś na pewno pomoże :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć, wspaniały targ i wspaniałe zdjęcia. Myślę , że dużo ludzi z chęcią zobaczy więcej zdjęć z targów. Jak Ci smakują warzywa od małych producentów?

    OdpowiedzUsuń